czwartek, 4 marca 2010

7. Pod czujnym okiem Anioła


Anioły otaczają nas.... Uwielbiam, je pod każdą postacią, ale cieszę się, że nie posiadam pasji ich zbierania. W naszym malutkim M ledwo miescimy się w trójkę. Już sobie wyobrażam nas troje i hordę Aniołów. Wystarczy mi świadomość, że każdy ma swojego Anioła Stróża. A ten już sobiesam znajdzie miejsce spokojne i wygodne aby nad nami czuwać i wcale nie muszę mu go organizować na jakiejś półce czy telewizorze. Jednak anielski temat zawsze się przewija w różnych dziedzinach... Bo cóż jest lepszym prezentem niż podarowanie komuś takiego pośrednika i opiekuna. 

Aniołek powstał dla przemiłej kobietki, która od niedawna mieszka w nowym miejscu. Niech czuwa nad wszystkimi domownikami pilnując ich spraw, pomagając w decyzjach i dodając sił w zakończeniu urządzania się. 

Oczywiście mój mąż stwierdził, że on też chce takiego Janioła w kuchni .... Jakby mu jeden i to w dodatku żywy nie wystarczył ;)

7 komentarzy:

  1. anioł absolutnie odlotowy, a botki ma I klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna jestem pełna podziwu dla Twoich prac. Masz talent Daguś i cieszę się, że z niego korzystasz :) Przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to znowu ja, zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jaki cudaśny!!! Genialny janiołeczek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dagmarko,cudnie cie widziec w blogowym swiecie :) Cudny anioleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć każdy sam życie buduje, to zawsze coś daje i bierze... Nie mów: ".. nikogo nie potrzebuję.." bo i tak nie uwierzę. Przyjemności szeroka rzeka, niesie nas i woła... lecz tylko dotyk bliskiego człowieka, jest dotykiem Anioła... I wcale nie ja to odkryłam, od początku to ludzie wiedzieli - aby radość pełna była musisz się szczęściem podzielić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazdy z nas potrzebuje swojego Anioła....

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...