czwartek, 18 marca 2010

11. Zostawiając po sobie ślad

  Tydzień czekał na skończenie a 3 dni na dojście do rączek swej właścicielki. Glinka zapragnęła mieć swojego Wędrasia tylko ciut innego niż wszyscy, gdyż każda z osób chcących się wpisać po prostu miała wyciągnąć kartkę 15x21 i skombinować coś od siebie. Trzymając się tylko jednej zasady:  na jednej stronie coś o sobie a na drugiej coś o niej. Ot cała filozofia. Postawiłam na 3 kolory - czarny, biały i srebrny....stronka o właścicielce Wędrasia

stronka o mnie z małą wkładką






Niewielki kwiatek zrobiony metodą haftu matematycznego

 Na dzisiaj to tyle lecę tworzyć dalej, bo się tego trochę uzbierało. Najważniejsze, że sąsiadka uraczyła mnie maszyną do szycia ....

  

6 komentarzy:

  1. śliczny wpis..ja musze sie zabrać za swój bo czasu coraz mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prace! bardzo oryginalne! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak już dotarł i czeka na jeszcze inne wpisiki ...
    Pomimo tego że jest tylko w trzech kolorach jest bardzo piękny :)
    Dagmara pisze "stronka o mnie z małą wkładką" jest tam jej zdjęcie miniaturka.
    Dziękuję pięknie :) za wędrasia "niewędrasia"

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki dziewczyny, po prostu lubie wywazania:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...