niedziela, 1 maja 2011

139. Komplecik do Chrztu Św.

   W Święta Wielkanocne do grona Bożych dzieci dołączyła kolejna mała istotka. W związku z tym, jakże podwójnym wielkim świętem, zostałam poproszona o wykonanie specjalnie na tą okazję biało - różowego kompleciku.



Szydełkowa opaska i również szydełkowe baletki, ozdobione atłasową różową wstążką i różowymi szklanymi koralikami...



sprawiły, że Lenka w dniu swojego Wielkiego Dnia wyglądała prześlicznie. 

Lena

Dziękuję rodzicom, za udostępnienie zdjęcia.



9 komentarzy:

  1. Śliczności. Piękna mała dama .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik a modelka urocza - :)
    Jaka wielkość na być i podaj namiary na siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik:* Lenka wygląda w nim jak lalunia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :D, widze, że buciki masz juz opanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam - śliczny komplecik:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Ach, jaka szkoda, że nie mam takiej cierpliwości do tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Lenka wygląda ;) Rewelacyjna robota Dagunia.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, zwłaszcza ta opaska mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik!!!
    A Lenka zjawisko wygląda!
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...