piątek, 2 grudnia 2011

204. Sowa mądra głowa

(...) Na południe od Rogowa
 Mieszka w leśnej dziupli sowa (...)

[ Jan Brzechwa ]



Pewnego wieczora znajoma przesłała mi link z edukacyjną zabawką dla dziecka . Ale jak zobaczyłam jej cenę to szczęka mi opadła. Razem stwierdziłyśmy, że spokojnie dam sobie radę żeby coś podobnego uszyć. I tym oto sposobem powstała Sowa, a raczej sowy dwie.


Użyłam kilku rożnych materiałów ( polar, satyna, bawełna, len), bawełniany sznurek, plastikowe obręcze oraz dwa guziki. Kryje w sobie wiele ciekawych dźwięków – grzechocze, szeleści .W środku dużej sowy jest mała  grzechotka, a jej skrzydełka są szeleszczące.


W kieszonce sowy znajduje się mała sówka, którą  można wyjąć, a następnie ponownie włożyć do kieszonki i objąć skrzydłami, na których końcach  znajdują się rzepy.




Sądzę, że sówki  doskonale pasują na wyzwanie z kieszonką w Scrapkach oraz w Digi-Scrappl.



A zabawka została już przetestowana i zaakceptowana przez głównego testera



10 komentarzy:

  1. Cudowne jest to, że Malutka ma takie oryginalne zabawki :) w które jej mama wkłada całe serce :) Ściskam Całą Rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. je super są :) skrzydełka ma odjazdowe :)
    no i trochę z kangurkami sie kojarzy jeśli chdzi o tą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh Szcześciara z małej testerki :)
    Soffera

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki urocze, a i widać,że obdarowanemu maluszkowi przypadły do gustu:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziaki :) wspaniała zabawka! widać, że przypadła Maleństwu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sowa. Kapitalne kolorki i mistrzowskie wykonanie. Cudo. Oj moim "testerkom" też przypadłaby do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona sówką.
    Maleństwo z resztą też :)
    Dziękuję za udział w zabawie Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jaka sprytna sówka... dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...