poniedziałek, 19 grudnia 2011

214. Miteńki a`la Panda

 Mój osobisty mąż poprosił mnie o wykonanie dla niego miteniek do auta, w kolorach do niego pasujących. Oczywiście chodziło o kolory pasujące do auta. Miały też dodatkowo  być grube, miękkie i palczaste.  Wobec powyższego nie mogłam mu odmówić. Dałam mu tylko jeden warunek, musi je nosić.  Zakupiłam więc potrzebną włóczkę i tym oto sposobem powstały miteńki w kolorze biało -  czarnym zapinane na guzik. 




Czyż  nie są podobne do ślicznych misiów Panda?

http://chrocodiles.blogspot.com/2011/08/cute-and-funny-panda-pictures-16-pics.html
Ale nie dajcie się zwieść tą nazwą bo my nie jeździmy Pandą. Obdarowany zachwycony i nawet pozwolił się obfocić, a raczej swe dłonie. I już w nich śmiga rano do pracy.



2 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...