środa, 29 lutego 2012

253. Małej elegantce

Zawzięłam się i uszyłam komplecik dla dziewczynki w rozmiarze 68/74. Piękny czarno-fuksjowy iskrzący się wieczorowy materiał i dodatki w kolorze różu.

Tuniczko-sukienka na podszewce i spodenki,
Do noszenia razem


bądź osobno



Mam nadzieje, że maleństwo do którego to poleciało będzie ślicznie w tym wyglądać i oczaruje wszystkich. A ja jestem z siebie ogromnie dumna. Pierwsze spodnie w moim wykonaniu i jak zawsze mój autorski projekt. Poza tym wyczaiłam w końcu jak się robi i obrzuca dziurki pod guziki. 


Niestety zrobienie zdjęcia na modelce graniczyło z cudem, jak brak ostrości to rozmazane  i tak w kółko, więc wybaczcie ten okropny kadr. 



8 komentarzy:

  1. śliczne!!! podziwiam umiejętności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :D i tak widac że sietnie mała w tym wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała dama wystrojona pięknie:-) Mam jeszcze pytanko co do wykroju - korzystasz z jakichś gotowych schematów z gazet czy opracowujesz samodzielnie? Pytam bo mnie ostatnio bardzo interesuje tematyka szycia, a wciąż nie mam odwagi, żeby porwać się na jakiś poważniejszy projekt;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, ze opracowuje samodzielnie na podstawie tego co mam w szafie. Szybki schemat a potem kobinacja. Malo to profesjonalne ale ja z tych w goracej wodzie kapanych i zawsze brak mi czasu na zbyteczne rzeczy. Choc te, ktore bardziej znaja sie na szyciu pewnie teraz smieja sie pod nosem ze mnie. Ale ich projekty z moimi to mistrzostwo.

      Usuń
  4. slodki ten komplecik. gratuluje talentu, bo ja nawet zaslon nie potrafie rowno podwinac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne wdzianko! Śliczny materiał, akcenty różu, no i pomysł :)
    A modelce trzeba wybaczyć - wkońcu każda gwiazda ma swoje humory :]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...