środa, 21 marca 2012

264. Wyliczanka

Raz, dwa, trzy, cztery.... maszerują  oficery... Choć tym razem nie oficery ino kurczak



A, że uwielbiam matematykę poczyniłam kartkę na wyzwanie w Scrapmarkecie. 



5- kolorowych  papierów
4 - tasiemki
3 - perełki w płynie
2 - koraliki
1 - guzik











 Choć nie było tak prosto, jak myślałam i za nic nie mogłam się doliczyć poszczególnych elementów zestawu ....
A, że wielkanocny kurczak jest takiż radosny to może i w Lemonade się nada, a skoro nie wiadomo co było pierwsze kurczak czy kura więc zgłaszam ją do CraftFun`a


6 komentarzy:

  1. cacuchno :D i jakie profesjonalne wyliczenie :D
    Daguś wpadnij na zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczaki ale fajne lkurcze :)
    super kolorowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, kurczak radosny bardzo - a z daleka wygląda, jak filcowy, bardzo fajny pomysł z przeszyciami :-)
    Dziękuję za udział w obu wyzwaniach :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. :D świetny wesoły kurczak i radosna karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam fakt, że uwielbiasz matematykę już jest FUN ;o)
    Ja kiedyś też lubiłam :D
    Kurczak słodki -zdecydowanie był przed kurą ;o)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;o)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...