wtorek, 22 maja 2012

298. Ku nowym wyzwaniom

Kartka brama  na specjalne życzenie będąca podziękowaniem za pomoc i wspólną pracę



A jako, że za kilka dni obchodzimy Dzień Stemplarza o czym poinformowało mnie wyzwanie w SilesianCraft postemplowałam troszkę i ja


 rameczka wokół cytatu stempelkiem  Forever


dopełnieniem są kwiatki nastemplowane kilkakrotnie dające efekt 3D,  z różnej wielkości listkami z tego kompletu



A jeśli chodzi o nowe wyzwania, to nasze dziecko od środy samo chodzi. To dopiero wyzwanie dla niej i dla nas. 


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna karteczka, cytat - rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka!Cytat mi nie znany - chętnie wykorzystam - mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie szukałam takiego z drzwiami i przesłaniem dla szukającej pracy, więc nie mam na niego wyłączności. Wykorzystuj więc do woli :)

      Usuń
  3. cudna karteczka. Pomysł bardzo mi się podoba, a cytat chętnie tez skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i dziękuję za udział w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...