poniedziałek, 19 listopada 2012

377. Uganda?



Scrapgang przyszedł mi z pomocą w tworzeniu szybkiej karteczki urodzinowej. Zupełnie nie miałam na nią pomysłu.... więc zaczęłam od końca czyli wyszukania kolorystyki, która  mogłaby mi odpowiadać. Padło na flagę  Ugandy


Mamy więc karteczkę


 plus resztę prezentu czyli....


wydrukowaną i oklejoną pod kolor komplecika  ulotkę na temat soku z rokitnika stanowiącego główny element prezentu oraz schowaną w kartkowej kieszonce plakietkę


 I tym humorystycznym akcentem zaczynamy kolejny nowy tydzień


4 komentarze:

  1. Ha ha, świetne!! Super pomysł! I pięknie wykorzystane kolorki. Na Twoich pracach tak samo żywe jak na fladze Ugandy! :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna i wesoła kartka, jak prywatne słońce dla osoby, która ją dostanie. Świetnie wykorzystałaś tę flagę.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dowcipna praca a kolory prawie nie odbiegają od tych flagowych!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie dobralas kolory :) Bardzo interesujaca kartka!
    Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...