sobota, 1 grudnia 2012

386. Pastelowe "Just for YOU"

Od kilku dni straszą nas w pogodzie mrozami więc postanowiłam się psychicznie do nich przygotować. Zrobiłam więc karteczkę w lekko mroźnej palecie posiłkując się  kolorami z pierwszego wyzwania nowego bloga 13arts oraz Art-Paskownicy


Najwięcej się namęczyłam nad różą, układałam ją płatek po płatku. Następnie zembosingowałam ją na gorąco a ranty płatków potraktowałam białą emalią nadając jej trochę zimowy klimat.


Między listkami rozsypałam kolorowe koraliki


a w środku znajduje się kieszonka na większy prezencik gdyż ma harmonijkowe brzegi pozwalające jej się rozciągać.


I tym optymistycznym akcentem rozpoczęliśmy ostatni miesiąc tego roku.


6 komentarzy:

  1. Piękna róża! I wspaniale prezentuje się na tej karteczce :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  2. róża wygląda wspaniale, śliczna i szykowna kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczna ;-) Róża śliczna a pomysł na harmonijkową kieszonkę - świetny!
    P.S. Oby mrozy były tylko zapowiedziane ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było tyle siedzieć nad ta różą - jest piękna, tak jak cała karteczka.
    Dziękuję za udział w zabawie 13arts.
    Lakuna

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczka wraz z dodatkami - cudna! Takie małe dzieło sztuki. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, róża niesamowita! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...