wtorek, 4 grudnia 2012

387. Misterna robota

Naszło mnie i udziergałam kolejny kołnierzyk, niczym nie odbiega od poprzedniego --> klik


poza dwoma wyjątkami.... jest ciut większy  bo ma  w obwodzie 50 cm dzięki czemu niżej opada na ramionach



 a co najważniejsze na końcówkach posiada wplecione białe koraliki


A, że poleciał jako prezent urodzinowy mam nadzieję, że jego nowa właścicielka jest zadowolona, bo wiem, że taki chciała.

Ja niestety od niedzieli jestem podłamana bo mój aparat is dead i niestety już nei będziemy go reanimować, jak dorwę swojego kieszonkowca to będę próbować na bieżąco wrzucać wam aktualne dzieła....  Bo cały czas się tworzą.


5 komentarzy:

  1. Zaglądam do skrzynki a tam niespodzianka
    Rwę szybko kopertę-lecz ona uparta
    Ale gdy do środka w końcu się dostałam
    To z tego wrażenia prawie oniemiałam
    Cudowna karteczka. Ale jest coś jeszcze
    Biorę zatem w dłonie- i prawie mam dreszcze
    Kto jest "mikołajkiem", kogo czcić w podzięce?
    Na pewno Dagmara co złote ma ręce :D



    Dziękuję całej rodzince :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh alez prosze, pamietaj ze marzenia sie spalniaja :P

      Usuń
  2. Śliczny :-)
    A te koraliki... dodają uroku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj śliczny, śliczny, delikatniutki jak mgiełka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trendy ;D

    No i życzę nowej foto-maszyny ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...