środa, 27 lutego 2013

426. Przywołajmy wiosnę!!!

A jak najlepiej się wiosnę przywołuje? To bardzo proste, rozpoczętym sezonem na wiosenno-letnie dziewczęce opaski!!!!






Niestety moja modelka aktualnie jest do wszelkich opasek na NIE , więc i ze zdjęciem na modelu był bardzo poważny problem. Pstryknięte tylko 2 i to na tzw. mus z opaską założoną dosłownie na 5 s. bo zazwyczaj zaraz po założeniu ją ściągała z furią w oczach i krzykiem na ustach.



Może jak przyjdzie czas zamiany czapki na opaskę wychodząc na spacer i jej nastawienie się zmieni. Mam taką skrytą i cichą nadzieje.



5 komentarzy:

  1. Świetnie prezentuje się na małej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną modelkę masz:) A opaska śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż... w zyciu nie można mieć wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna opaska!!! A modelka jak zwykle cudna :*
    Aga K

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna opaska i słodka modelka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...