czwartek, 21 marca 2013

435. Wiosennie?

Pierwszy dzień wiosny a za oknem śnieży.... A za tydzień Wielkanoc, oj coś mi się wydaje, że ze święconką będziemy szli w śniegu po kolana, cóż..... Wigilia była bez śniegu to mamy Wielkanoc ze śniegiem. 



A żeby było śmiesznie zgodnie z dzisiejszą aurą powstała karteczka Wielkanocna na bazie Zamieci w lesie 



Nie myślcie , że się obijam, ale ostatnio ciężko pracowałam. Do tego młodej wyszła dolna piątka i w tym samym czasie walczyłyśmy z gorączką, katarem i kaszlem. I teraz nie wiadomo czy to od zęba czy jej pierwsze poważne przeziębienie. Ponadto muszę szybciutko nadrobić zaległości kartkowe bo święta za pasem a ja mam 2 kartki!!! Szok...



4 komentarze:

  1. faktycznie za oknem zima, a wisny jakoś nie widać:/ ale jeszcze troche pocierpimy i na pewno przyjdzie piękna wiosna:) karteczka super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatruje jej z utesknieniem :], mam juz dosc grubasnych swetrow!!!!

      Usuń
  2. ojjj... nie narzekaj... ja się ich tyle narobiłam i... wszystkie dziś "wyszły" i to nie na pocztę po znaczki tylko właściciela zmieniły.... i teraz... pewnie kupić będę musiała :D
    Buziaki dla Księżniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to błąd trzeba było szybciej im znaczki naklejać, a tak masz pretekst do poczynienia nowych ;)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...