piątek, 29 marca 2013

441. Płócienne pasiaki

Jak zobaczyłam ten materiał.... to normalnie wymiękłam..... chodziłam koło niego chyba ze 3 dni. Obracałam, przekładałam, macałam, naciągałam. Ale w końcu  jest mój i cieszę się jak dziecko z nowej zabawki. Najpierw nie wiedziałam, po co mi on, chociaż jest ładny, grubo płócienny. A później pomysł spadł na mnie jakbym dostała obuchem . "Uszyję poduchy!!!" przecież nasze jaśki czekają na super ubranka, bo poprzednie się już zużyły i ślad po nich zaginął. A struktura płótna jest idealna do naszych narożnikowych poduch.



O dziwo, materiał nie musiał nabierać mocy we środę zakupiony w niedziele już pocięty i zszyty. Gorzej było z zakupem pasujących guzików, ale i z tym nie było większego problemu. Problem zaczął się w momencie chęci zrobienia zdjęć. Najpierw trzeba było uprać narzutę, potem pokrowce z poduch, a następnie upolować światło.



A ku mojemu szczęściu z reszty materiału powstał bieżniczek. I to wszystko za jedyne ... 2,64 zł, bo tyle kosztował mnie ten kawał materiału i guziczki za 4,50 zł wszystkie :)




5 komentarzy:

  1. Piękne!! Kurcze gdyby te pasy były zielone to idealnie pasowałyby do naszej kanapy :) Niemniej czerwone pasuję do Wasze rogówki i świetnie ją ożywiają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo jeslibym kiedys spotkala zielone to nie ma problemu, żeby Ci wyslac :P

      Usuń
  2. Super!!
    Wzór i kolorki...i pomysł z bieżnikiem - tak jak lubię ;-)))
    A gdzie taki tani materiał udało Ci się upolować??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah zgadnij!!! W SH mozna piekne materialy upolowac jesli zostana do dnia calkowitej obnizki 5zl/kg

      Usuń
  3. Prześliczne! Idealnie pasowałyby do pokoju mojego syna, a na Twojej kanapie wyglądają super. I ten bieznik do kompletu, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...