środa, 10 kwietnia 2013

452. Śpiochy



Takie śliczne niemowlęce śpioszki, czyż nie są rozczulające? Ach... To niesamowite jak dzieci szybko rosną. Nie tak dawno moja wchodziła w rozmiar 56 a teraz już 86 nosi.



Cała mieściła mi się na ramieniu nóżkami sięgając ledwo okolic żołądka a dziś zajmuje pół naszego łóżka!!! Dobrze, że nie całe, bo byśmy musieli spać na podłodze. Wybaczcie, ten mój osobisty wywód... Wracając do tematu. Śliczne śpiochy dla malucha z okazji narodzin bądź chrztu będą rewelacyjnym dopełnieniem do prezentu. 




Ja nie mogłam się oprzeć papierowi w kółeczka oraz guzikowemu wyzwaniu w Silesian oraz wyzwaniu dziecięcemu na Stampin Royalty

\ Top Picks zdjęcia Odznaka Odznaka-zwycięzca 1_zps7821e75b.jpg

2 komentarze:

  1. oj tak dzieci baardzo szybko rosną, mój też jeszcze nie dawno był w r56, a teraz to już 74:) Twoja praca jest cudna! Piękny papier!

    OdpowiedzUsuń
  2. śpiochy pierwsza klasa! :D rewelacyjnie Ci to wyszło!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...