sobota, 25 maja 2013

478. Pudełeczko z cacuchnem


Potrzebowaliśmy jakieś fajne opakowanie na mały prezencik ... lecz nim o tym to ...

Na wstępie troszeczkę prywaty


  
Kochana mamo w dniu 
Twojego święta
bądź zawsze miła i uśmiechnięta.
Wypakuj proszę z tego pudełeczka
wszystkie życzenia od Twego dziecka.
Radość i uśmiech, miłość i zdrowie,
szczęście i sukces na Twojej drodze.
Niech towarzyszą Ci nieustannie,
a wszystkie smutki niech zginą marnie.



a że już jakiś czas temu wzdychałam do kursu przygotowanego przez Beę na wywracany box postanowiłam właśnie taki wykonać


Całe w kolorach sepii wedle Dea



Nasze maleństwa będące prezentem doskonale się wpasowały w ukrytą szufladkę


 Pudełeczko zgłaszam również do Paperii oraz do Scrapki



12 komentarzy:

  1. cudo! Nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tego wcześniej... Świetny pomysł! Twoje pudełeczko to cacuszko samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie za mile slowa, mama zachwycona

      Usuń
  3. Ale misterna robota...chyba nie miałabym tyle cierpliwości...gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cacuchno to to pudełeczko. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl, coś innego. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pudełeczko:) Samo w sobie jest doskonałym prezentem:)Rewelacyjny pomysł:)Gratuluję:) I dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełeczko... aż mnie korci zajrzeć do szufladki :) dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  8. do szufladki zaglądnęłam ja :))) tez cudeńka :))), ale pudełeczko to majstersztyk ( tak to się mówi?)
    dziękuje KOCHAM CIE CÓRECZKO

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...