wtorek, 25 czerwca 2013

489. Kapelutek

Moją pierwszą myślą była Myszkowa czapeczka, zwykła tekturowa z uszkami i kokardką niezbyt młodej przypadła do gustu. Bawiła się nią ale nie pozwoliła sobie założyć, nawet gdy przymierzał ją wpierw ktoś inny.


 Wobec zaistniałego stanu zmieniłam zdanie. Pamiętałam, że gdzieś w swoich zbiorach miałam coś doskonale pasującego na urodzinową okazję. Oczywiście jak to ze mną bywa pozmieniałam to i tamto i powstało coś innego ale jakże uroczego


Kapelusz na opasce, zwany fascynatorem,  doskonały na takie okazje jak i również jako element sesji fotograficznych dla dużych i małych.




A ja swoje cudo ( jedno i drugie) zgłaszam do Kreatywnego Kufra
i na scrapki-wyzwaniowo

4 komentarze:

  1. Kapelusik dziewczęcy jest boski. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swietne .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i pomysłowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesio w tej czapeczce to mnie rozbroił :) Ale i tak Inga rządzi w sukience w grochy i kapelusiku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...