niedziela, 3 stycznia 2016

1132. Urodziny w karnawale

Witajcie serdecznie w tym nowym 2016 roku. 
Sporo się w minionych  365 dniach  wydarzyło. 
Nie sądziłam, że będzie to czas aż tak intenstywny, ale nie narzekam.
 Cieszę się, iż nie cierpiałam na nudę, choć czasami zawirowania losu dały mi ostro w kość. 
Multum pomysłów, sporo zrealizowanych marzeń, mnóstwo nowych projektów. 
Czego chcieć więcej?  
Dziękuję, że do mnie zaglądacie, że zostawiacie po sobie wpis w formie komentarza.
 A co przyniesie nowy? 
Jeszcze nie wiem, ale mam nadzieję, że będzie dobry. 
Czego sobie i Wam życzę. 
A skoro mamy styczeń to...

...Czas karnawałowych balów uważam za otwarty. Jednak Ci co mają urodziny w karnawale to mają podwójne szczęście, zabawa może  być przednia i brokat może się sypać kilogramami. Tego się trzymając stworzyłam urodzinową karteczkę jako inspirację do wyzwania, które właśnie ruszyło  w Scrap`n`skill


Maska karnawałowa, prosto od Papelli ustrojona piórami, złotym embossingiem, złotymi i przeźroczystymi mikrokulkami oraz  mini cekinami w kształcie kwiatków, zasłoniła zmalowaną przeze mnie urokliwą acz niezmiernie tajemniczą kobietę. 


W tle czarno złoty pasek który powstał dzięki masce floral z Papelii i złotemu pudrowi do embossingu.


Całość dopełnia fantastyczny Papeliowy urodzinowy stempel.

8 komentarzy:

  1. Jak miło czytać, że zrealizowałaś wiele marzeń! To jest najważniejsze Kochana :) Kartka wygląda ślicznie, bardzo podoabją mi się drobinkowe kuleczki i pióropusz ! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak jak marzenia się spełniają, dlatego warto marzyć. Dzięki, te kuleczki to najnowszy nabytek :)

      Usuń
  2. ciekawa praca , tajemniczo i ekscytująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektowna kartka, takiej jeszcze nie widziałam :) Daguś życzę Ci aby w Nowym 2016 Roku spełniły się wszystkie Twoje marzenia, aby firma rozwijała się coraz lepiej i aby zawsze dopisywał Ci dobry humor :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ładnie ujęłaś :) "efektowna", miło mi jak wychodzę poza granice. Tobie również wszystkiego naj w tym nowym roczku

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...