poniedziałek, 25 lipca 2016

1311. Prosto z Polski do... Gwatemali

W ostatnich dniach gościliśmy w naszej rodzinie pielgrzymów a dokładnie pielgrzymki z Gwatemali, które przybyły do Polski na ŚDM. Początkowo myślałam o karteczkach pasujących do nich ale suma sumarum postanowiłam, aby miały w sobie coś naszego. Taka pamiątka ich obecności tutaj. Dlatego też specjalnie na tę okazję zmalowałam sobie Krakowiankę.


Dziewczęta ubrałam w dwie różne kolorystycznie spódnice i usadowiłam na papierach BeeScrap, gdyż Góralska Melodia była do tego idealna.


A jak się później okazało dziewczyny były na występach zespołu Mazowsze więc doskonale kojarzyły stroje.


Zgłaszam do 123ScrapujTy

 

14 komentarzy:

  1. Super! Te Krakowianki to nie stemple, czy tak? Pozdrowionka! Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) i dziękuję. Krakowianki to mój autorski rysunek. Buziaczki

      Usuń
  2. Śliczne :) lubię bardzo Twoje malunki, są niepowtarzalne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podobają te krakowianki :) Wyjątkowe prace. Dziękuję za udział w zabawie z 123scrapujTy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, będą miłą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha. Świetny pomysł z tymi pamiątkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna Krakowianka:)I pomysł na pamiątki przedni!
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...