piątek, 2 września 2016

1342. Koronkowa poduszeczka

Często nie wiemy, że to, co uwielbiamy to się jakoś konkretnie nazywa. W Art-Piaskownicy 
przybliżamy nieco Styl Couture . Jest to styl szyty. Styl charakteryzujący się tym, że dominuje w nim wszywanie, wyszywanie, haft... a także  zszywanie elementów. Są to wszelkie dodatki z dużą ilością ozdób z tkanin, patchworku, koronek... 


Ja w tym właśnie z stylu wykonałam małą poduszeczkę na ślubne obrączki. Łącząc kremową tkaninę  z białą wyszywaną koralikami koronką. 





6 komentarzy:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...