sobota, 31 grudnia 2016

1450. Na ten Nowy ROK 2017

I dotarliśmy to tegoż ostatniego dnia roku. Roku obfitującego w wiele wydarzeń, mam nadzieję że Nowy przyniesie wiele nowego.  U mnie na pewno. I trochę się tego boję. No nic poczekamy zobaczymy. A na ten NOWY razem z Fabryką Weny stworzyłam mediowy kalendarz.


Taki mini, ze spokojnie zmieści się do damskiej torebki.


Kochani życzę Wam najwspanialszych chwil 
w nowym roku 2017. 
Niech ten co się już kończy pozostawi pozytywne wspomnienia,
 a nowy przyniesie wiele radości. 
Najważniejsze, abyśmy nie stracili z niego ani sekundy.

Do siego Roku!!!!


1 komentarz:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...